marți, 5 octombrie 2010

Sunt dus...

Locuiesc aici, traiesc printre voi dar sufletul a plecat de mult... Ce ai cu mine dimineata cand merg la munca? De ce ma claxonezi? Stii ca nu ti-am facut nimic rau. De ce arunci pachetul gol de tigari pe jos chiar langa cosul de gunoi? De ce ai uitat sa te speli azi? De ce imi umplii narile cu mirosul tau greu? Imi vine sa vomit stand langa tine, ma intreb cum te suporti... De ce iti asculti manelele cu geamul deschis si volumul la maxim? Crezi ca vreau sa ascult? Crezi ca te voi considera mai superior sau parerea mea va fii ca asculti o muzica buna? De ce l-ai injurat pe batranul care s-a nimerit in mijlocul trecerii de pietoni cand s-a facut rosu la semafor? Tu nu ai patit-o sa treci pe rosu? L-ai vazut ca-i rablagit, de ce tipi? De ce nu intelegi ca daca ai o masina scumpa nu ai si dreptul de a te purta impotriva firii? De ce nu intelegi ca sala de cinema o imparti cu mai multe persoane? Nu este doar a ta, nu esti la tine in sufragerie si poti sa faci ce vrei si sa vorbesti cu cine vrei la telefon! De ce ma faci sa ma simt aiurea cand dansez in club? De ce trebuie sa am ochelari de soare pe ochi si o sticla in fata ca sa ma lasi in pace? De ce trebuie sa-mi fie teama cand vad un tigan pe strada? De ce trebuie sa-ti fluturi in fata mea lantul de aur de jumatate de kg? Sunt multe de spus, dar eu vreau sa plec... sa plec si sa nu mai aud, vreau sa nu mai am treaba cu tara asta... De ce la spital sunt obligat la spaga? De ce trebuie sa te simti o victima la fiecare control facut de organele abilitate ale statului? De ce trebuie sa ma simt mic atunci cand ma stiu ca-s in regula? De ce am impresia ca mai bine plateam o taxa de protectie decat sa dau spaga in fiecare zi la fiecare individ care vine sa ma jumuleasca? De ce pe o strada proaspat reparata imi rup rotile? De ce nu am o sosea buna de la mine de acasa pana in Suedia? De ce trebuie sa fiu jupuit de politie? De ce oamenii au uitat sa zambeasca? De ce nu intelege nimeni ca este f important sa nu-i deranjezi pe cei din jur? De ce nu intelege nimeni ca modul in care iti tratezi semenii spune multe despre omul care esti? De ce trebuie sa judecam tot ce fac altii? De ce nu poate nimeni sa-si traiasca viata in asa fel incat si cei din jur pot sa faca acelasi lucru. De ce trebuie sa intram cu picioarele in viata cuiva? De ce serviciile in tara asta sunt la pamant? De ce nu intelege lumea ca daca nu zambesti nu ai nicio sansa sa razbesti in acest domeniu? De ce dam vina pe altii pt necazurile noastre? De ce nu reactionam atunci cand se impune? De ce politia atunci cand ii ceri ajutorul se poarta cu tine ca si cum tu ai cautat-o? (Un prieten a avut prelata de la masina decapotabila taiata, cand a raportat la politie politaiul i-a zis ceva de genul : tu ai cautat-o atunci cand ti-ai luat decapotabila) De ce nu-mi ajunge salariul de la o luna la alta? De ce gandul de a face copii in tara asta ma infioara? De ce l-a ales lumea pe Iliescu in '89 si '92? De ce acceptam furtul? De ce avem impresia ca e normal ca astia de la conducere sa fure? De ce atunci cand votam il votam pe ala care credem noi ca va fura mai putin? De ce am ajuns sa nu mai avem o lista de principii si valori pusa la punct? Vreau sa plec din tara, efectiv nu mai suport... Mitocani, melteni, inculti, prosti, curve, libidinosi, hoti, parveniti, bizoni, comunisti, ignoranti, talhari, asa arata 95% din populatia acestei tari. Nu vreau sa mai traiesc langa oamenii care dau din coate, oameni carora sloganul "scopul scuza mijloacele" le este motto si calauza in viata. Romania inseamna zero pt mine. Mi-e rusine ca sunt roman. Poa' sa zica cine vrea ce vrea, noi nu suntem latini. Am fost in Spania, Portugalia, Franta si Italia.... aia sunt latini nu noi... Fiecare tara are conducatorii pe care ii merita. Eu nu merit asta, plec si nu ma mai intorc. Nici nu vreau sa ma mai gandesc la asta. Sper sa renunt la cetatenia romaneasca, nu inseamna nimic din contra poate doar sa te traga in jos.

Un comentariu:

Anonim spunea...

O idee va schimba tot ... Cine stie ... Imi doresc ca tu sa fi presedinte ... Stiu sigur ca tu nu o sa furi .